måndag 9 augusti 2010

Idag ska Noah börja skolas in på dagis. Det är med blandade känslor kan jag säga. Han kommer att tycka det är jättekul, det är jag helt övertygad om. Men nu är ju den härliga småbarnstiden över :( nu kommer vardagen in på riktigt :(
Det är 11 år sedan jag senast skolade in. Det var Samuel och han skrek som en stucken gris, stackar'n. På grund av det så ville jag inte skola n Johanna, det fick hennes pappa göra. Jag har blivit blödigare för varje barn.
Men det kommar att gå hur bra som helst, berätta det för mig ;)


Och, ja! Jag skrev dagis med flit. Jag tycker att barnen går på dagis medans man som vuxen (jag) arbetar på en förskola. Så det så :)

3 kommentarer:

  1. Vi säger dagis på Åland, även våra föreståndare och förskolelärare, och det kommer att gå JÄTTEBRA!! Kram

    SvaraRadera
  2. Det kommer gå så bra SÅ!!

    SvaraRadera
  3. Kommer gå bra ja! Sedan går det på rutin!

    SvaraRadera