torsdag 26 augusti 2010

Kom på att jag nog inte berättat att vi ska åka till Oslo i helgen. Vi åker med Max och Marya :) Ska bli så himla skönt att komma iväg på en liten minisemester.
Marcus ska arbeta hemifrån imorgon eftersom bussen som ska köra oss till båten går redan strax innan 15. Båten går från Köpenhamn nämligen. 
Marya är redan i Malmö med jobbet och slutar 13 så hon och jag ska ta en fika innan vi möter upp männen vid bussen. Mysigt!
Farmor ska passa Noah de två nätterna vi är borta. Det är första gången som vi lämnar honom två nätter. Känns lite faktiskt :( Så jag har bestämt att han ska få vara ledig imorgon :) så vi kan gosa en lång härlig morgon!

Marcus ska åka in till festivalen ikväll så jag sitter ensam hemma. Känns oxå lite sådär, kan jag säga :( Men jag vill ju faktiskt inte dit så jag får skylla mig själv helt enkelt.
Hade en liten fundering på att åka in med Noah nu i eftermiddags men vi hoppade det.
Kanske går vi ner till Entré istället strax. Eller inte ;)
Senast jag var och handlade så köpte jag några filmer till honom. (Då när jag gick och väntade på den grillade kycklingen, ni vet.) Dom filmerna hittade han i alla fall nu, så nu sitter han och tittar på Teletubbies. Han är så söt, sitter och vinkar till dom när de vinkar och säger "hej, hej". Vilket dom gör mest hela tiden ;) Skrattar högt gör han oxå. Det värmer hjärtat att höra det gurglande skrattet :)
Tror jag ska gå in och sätta mig hos honom!

1 kommentar: