fredag 20 augusti 2010

Så var den här dagen mer eller mindre förbi. Har nyss tittat färdigt på en film "Case 39". Lite psykologisk triller. Jag gillar inte sådana filmer. Och ändå hyrde jag en. Den har legat här hemma i en vecka nu innan vi jag vågade titta på den.
Så nu måste jag göra något annat innan jag går och lägger mig så jag inte får mardrömmar ;)
Då är det ju bra att blogga lite :)
Innan idag var jag och Anna i bokskogen. Vi gick förbi det här...



... visst ser det trollskt ut?
På vägen hem åkte vi inom ICA Maxi. Brukar aldrig handla där, men kände för det idag. Sen låg det lite på vägen och det gör inte Coop på samma sätt. Och eftersom det var Anna som körde så fick det bli ICA. Lite mysigt att gå i en annan affär än den man brukar. Vi köpte lite frallor till en fika oxå. Och så en god bulle med mandelmassa :) Mummms!!!
En cappuccino till den och eftermiddagen var gjord :)
Så här glada var vi sen!


Med en fet sockerkick gick det som en dans att dammsuga när Anna åkt hem ;)
Hämtade ut den sista kurslitteraturen och sedan bar det av till dagis för att möta upp Maggan (Noahs farmor) och tillsammans hämta Noah. Har haft en underbar kväll med god mat och några glas vitt och sen filmen då.
Skulle ju inte prata om den ju
Just det!!! Höll ju på att glömma :) Var hos frissan oxå.
Så nu är jag korthårig igen :) me like :)
Sov gott vänner!

5 kommentarer:

  1. Filmen har jag kanske fixat, men att höra om bullar nu när man ska sova....*suck-mums* ;-)

    SvaraRadera
  2. Låter mums;) tur jag inte såg det innan sovdax,haha. Min operation är en koniciering, dom tar bort en konformad bit av livmodertappen. Mina cellprover var inte bra. så för att det inte ska bilda tumör gör dom så. väntar på tid.

    SvaraRadera
  3. Ouff. Jag såg Case 39 för ett par veckor sedan. Shit vad läbbigt det var i början, med ugnen...

    SvaraRadera
  4. Skogen ser verkligen jättehärlig ut! Vill se bild på ditt korta hår ju! Kram

    SvaraRadera
  5. Jag tycker inte heller om psykologiska thrillers. Man Har tillräckligt av den varan i verkliga livet, tycker jag.

    SvaraRadera