onsdag 25 augusti 2010

Idag har jag varit och hälsat på mitt jobb :) Jättekul att vara där! Längtar tills jag börjar arbeta i november :)
Och alla barnen som var där! Några sedan jag var där och några som var nya. Men jättegoa' allihopa! Saknar dom oxå!
Kom på hur mycket jag saknar min ena kollega, C! Som tur är träffas vi snart igen när jag börjar arbeta!
Fick även reda på att hela stället ska åka till Torekov på spa nästa fredag-lördag.
AARRGGHH!!!!
Varför får inte jag som är föräldra-/studieledig följa med??? Så har det alltid varit på mitt arbete. Är man hemma och föräldraledig, studieledig eller långtidssjukskriven får man ingen inbjudan att följa med på varken sommar- eller vinteravslutningar Och nu inte på spa heller!
Vi arbetar ju där oxå!!!
Jag har en fast anställning sedan dec -99. Tycker nästan det är diskriminering.
Vad tycker DU?

5 kommentarer:

  1. Kan inget annat än att hålla med dig :) Pratade du inte med chefen ??

    SvaraRadera
  2. Konstigt ju... hade jag varit´chef där hade alla fått följa med... KRAM

    SvaraRadera
  3. Ja lite märkligt kan man ju tycka,men blir kanske för dyrt då eftersom det kanske finns någon som ersätter dig . Och den kanske ska med istället. Vet inte hur dom gör på mitt jobb med dom som är hemma.

    SvaraRadera
  4. nej inget julbord heller...

    SvaraRadera
  5. Helt klart att du skulle följt med.

    SvaraRadera