tisdag 31 augusti 2010

Det hände något märkligt idag när jag var på väg för att hämta Noah på dagis. Jag blev stoppad av en man, lite yngre än jag skulle jag gissa, som berättade för mig och tackade mig för att jag strålade så :)
Härligt, eller hur?!
Han var inte riktigt hemma, det sticker jag inte under stol med, men han tackade mig flera gånger för att jag såg så glad och strålande ut. Han förklarade att han var med i en bilolycka när han var 16 år och därav anledningen till att han var lite långsam och tyst i sitt prat.
Undras om han har så många att prata med? Kanske tar han varje tillfälle i akt att prata med någon som strålande ;) ?
Vem har DU träffat idag?

6 kommentarer:

  1. Jag har träffat Noah och han gav mig en slängpuss;))

    SvaraRadera
  2. I dag har jag träffat mitt lilla nyfödda barnbarn

    SvaraRadera
  3. Tusentals myggor, en del mördarsniglar och sedan mina hjärtevärmare här hemma!
    :)

    SvaraRadera
  4. Synd om en del som är helt ensamma..

    SvaraRadera
  5. Jag träffade min mor som hastigast igår,då jag lämnade Pontus där. Och alla människor i affären,men ingen som strålade så. Tänk vad du förgyllde denne mans dag med din glädje. Skönt att göra någon glad med ett enkelt leende.

    SvaraRadera
  6. Men så fint. Att han vågade och sa. Än så länge har jag inte träffat någon. Ligger hemma nedbäddad sjuk. Men när min man kommer så ska han få sig en stor stor kram. :-)

    SvaraRadera