tisdag 24 augusti 2010


Se vilken smarrig middag det blev trots allt. Jag ska ta det från början!
Jag och Thim (lånade honom från hans pappa pga klädshopping) var och handlade jeans till honom och under tiden de sydde upp dem passade jag på att handla lite mat.
Idag hade jag inte tagit fram något till middag så det skulle oxå inhandlas. Fastnade vid pastadisken, med färsk pasta. Köpte tortelloni med basilika. Tänkte ha lite grillad kyckling till det, men den var inte färdig än på 10 minuter så jag shoppade lugnt vidare för att hämta kycklingen lite senare. Hittade en lätt cremé fraise med smak av vitlök och parmesan som jag tyckte lät god till pastan. Gick lugnt vidare till grönsakerna och frukten och efter det vidare mot kassan med ett kort stopp vid chokladen.
När vi kom hem så insåg jag att jag helt glömde att gå tillbaka till den där kycklingen. AARRGGHH!!!!
Nåja, det fick bli pastan då med den goda såsen. Och snacka om att det blev gott! Särskilt med ett glas vitt till :)
Vad har DU glömt idag???

2 kommentarer:

  1. Ja har nog inte gllömt något idag ;) Tror jag.Men annars har jag väl glömt det,haha.

    SvaraRadera
  2. Ser verkligen supergottit ut!!

    SvaraRadera