tisdag 10 augusti 2010

Har så in i h-e ont i min svanskota :(
Kan knappt sitta normalt, för att inte tala om att resa mig normalt.
Jag har ju, som jag skrivit tidigare, problem med magen och en av biverkningarna är att man kan få ont i svanskotan säger min läkare.
Åtminstone sa han det för 3 år sedan. Finns det en infektion eller liknade i tarmarna kan man få ont i svanskotan. Det går inte att beskriva hur ont det gör, värst är det nästan när jag reser mig efter att ha suttit på en stol. När "trycket" släpper liksom. Aj, aj, aj!!!
Ser med blandad skräck/tacksamhet fram emot när de ska göra den där förbannade undersökningen så att jag vet vad som är fel. Men dom kommer säkert inte att hitta något.
Nej, nu säger jag att den här dagen är slut och jag går och lägger mig!
God natt!

2 kommentarer:

  1. Dom hittar säkert felet och löder det, oroa dig inte :-) Kram

    SvaraRadera
  2. Du har en award att hämta hos mig!

    SvaraRadera