lördag 7 augusti 2010



Ikväll ska här ätas kräftor :)
Vi ska till vännerna i Bara och sörpla i oss de salta godingarna. Alla i vår familj älskar kräftor så vi har köpt på oss 3 pkt, Noah vet vi i och för sig inte om han gillar det. Sen har jag ju gjort pastasallad till ett helt kompani igår och det tar vi med oss oxå. Tyvärr skalar inte Samuel och Jojjan själva så det blir till att pilla för dom oxå.
Kom på nu att den franska manikyren jag kämpade med igår kanske inte var så läglig. Den blir nog förstörd ikväll :( Jag blev rätt nöjd med resultatet, det var första gången jag gjorde det på mig själv :) även högra handen blev bra.
Nä, nu ska jag väcka resten av familjen så att vi kan äta frukost.
Vad ska DU göra idag?
Kramisar!

3 kommentarer:

  1. Attans också att du hade gjort manikyr.. Men var gör man inte för att va fin! Hoppas ni får en trevlig kväll. Själv är jag bjuden på lite party så jag hoppas att det finns någon fin att vila ögonen på! Kram

    SvaraRadera
  2. visst är det kul med nagelfix,men attans vad känsligt det är mot allt sedan. Här ska nog plockas en del idag ocm jag får energi till det. Har egentligen lust att sova hela dagen;)

    SvaraRadera
  3. Jag ska sätta mig i soffan nu och vänta att det blir söndag och Singelmamman med familj kommer på besök :-)

    SvaraRadera