tisdag 10 augusti 2010

Go'morron på er :)
Idag skiner solen från en (ån så länge) klarblå himmel. Underbart!!!
Noah ska på inskolning nr 2 idag och Jojjan har bestämt sig för att följa med som stöd. Det är ju hennes gamla dagis så hon tycker det är roligt. De barnen som var små när hon gick där är nu stora.
Igår var jag ute och gick i 45 minuter :) hör och häpna! Köpte nya hörlurar till min mobil oxå så att jag kan lyssna på radion när jag är ute och traskar. Har även fått låna ett par stavar av en kompis som jag ska nyttja för att få lite mer fartvind när jag är ute ;) Men än är det ingen vana, men det SKA bli!
Ha en underbar dag och lämna gärna några rader, då blir jag glad!
Kram!

4 kommentarer:

  1. Halloj... Du är super duktig som börjat gå... ska bara själv försöka tatag i de ;)
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jag ska också börja gå, bara arslet blir bedövat...SNART!!

    SvaraRadera
  3. Det är så himla skönt att gå! VARFÖR ska det vara så svårt att ta sig ut?! Duktig är du iaf!

    SvaraRadera
  4. Lycka till med stavarna ... till sist får man in "rytmen"!
    :)

    SvaraRadera