onsdag 1 september 2010

Första dagen i skolan är avklarad. Roligt att träffa alla igen. Den här kursen ska jag läsa "Lyssnandets pedagogik", "Reggio Emilia" och "Det lilla barnet". Så sammanlagt blir det 45 poäng, om jag nu ska ta ut segern i förskott ;) Tyvärr så kolliderade redan två kurser så jag fick helt enkelt dela på mig ;) Som tur är har jag min goevän Camilla som fixade och donade för mig så jag inte missade något. Imorgon är det dags igen för fortsättningen på "Lyssnandets pedagogik".
Nu ikväll har jag varit på föräldramöte i Samuels klass. Som vanligt var det vääldigt dålig uppslutning. 8 föräldrar av 23 :( Jag blir nästan arg! Sen så har jag äntligen fått tag i Samuels fröken oxå. Men det berättar jag mer om en annan dag för det är en hel följetång ;) (Påminn mig gärna!)
Nu ska jag titta på "Livet på BB" eftersom jag ska bli barnmorska i mitt nästa liv så försöker jag samla kunskap redan nu ;)
Kramisar på er!

3 kommentarer:

  1. Hade jag med tänkt mig så då träffas vi i nästa liv.
    Christina

    SvaraRadera
  2. livet på BB är faktiskt så himla intressant!! Men idag missade jag det. CRAP!

    SvaraRadera