söndag 3 oktober 2010

Jo, nu gick det :) Tjohoooo!!!


Måste ju visa hur vi myser en helgmorgon. Tyvärr så myser Noah mest med tv'n. Har svårt att släppa den med blicken ;)
Noah vaknade redan 6 i lördags och det var min tur att gå upp. Bara efter en liten stund kom Johanna oxå och då var det slut på det lugna soffmyset. Noah blir överlycklig och sätter genast igång med at leka med Johanna. Men det betyder oxå att det blir lite högre ljudnivå och en del gnäll från Noah när han inte får som han vill. Så Marcus vaknade strax efter och gosade in sig i soffan med oss andra :)
Härligt!!!
Efter väckning av Samuel och lite smarrig frukost begav vi oss ner till satn för att shoppa lite. Jag och Johanna har nämligen städat hennes garderob och det finns numera inga jeans som passar henne. Så det köpte vi :)
Marcus fick en försenad födelsedagspresent av sin mamma - en skjorta.

Idag har vi varit i skogen. Noah har en förmåga att se det lilla, lilla som man kanske annars inte lägger märke till.



Här har han fått syn på en ytte-pytte-mini-spindel som kryper bland löven.
Såklart var vi tvugna att sjunga lite om Imse-Vimse då ;)


Svampar fanns det oxå. I överflöd :) Tyvärr inga ätbara, eller i alla fall inga som vi vågade ta med hem till kvällens thaiwok ;)

Och vet ni vad? Imorgon fyller jag år! Hjälp!!! Kom till världen 1973 så kan ni ju själva räkna ut hur gammal jag är. Och se här så rynkig jag är kring ögonen...


En massa kråkor har haft lattjolajbans där de senaste åren ;) Och NÄ, ni behöver inte säga att jag inte ser så gammal ut! Inne i mig själv är jag nämligen bara 25!!!
Ha en underbar kväll!

3 kommentarer:

  1. Vilka kråkor?? *tittar noga* Det är nog nån som har ritat dom på din spegel ;-) Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagn<3 var det 27 du sa att du fyllde...?;-)

    Vilken härlig bild på la familia.

    Kram

    SvaraRadera