fredag 8 oktober 2010

Här är min morgonkaffe :)
Härligt god är den och jag behöver den idag. Sista dagen på förskolan i projektarbetet. I eftermiddag blir det reflektion och sen är det bara att börja skriva. Allt ska vara klart innan den 20 okt. 6-8 sidor och allt kopplat till litteratur oxå. Så nu har jag en del böcker att plöja igenom oxå ;)
Ska bli skönt när det är färdigt!


Har varit lite dålig på att uppdatera här inne de senaste dagerna, men det är bara för att det varit mycket i projektet nu. Och så har jag en sak till att erkänna! Jag har inte heller hälsat på hos er där ute :( har helt enkelt inte hunnit. Men i em/kväll ska jag hälsa på hos er så korka upp vinet och fram med chipsen så kommer jag ;)
Ha en underbar dag!!!

4 kommentarer:

  1. Så gott nu blev jag sugen! Håller för fullt på att lära mig nya bloggen! Blogspot är annorlunda mot blogg som jag hade men det verkar roligare! Kollar in din lite för att få lite tips! Ha en bra dag, kram

    SvaraRadera
  2. jag blir riktigt sugen. ser väldigt gott ut måste jag säga. :-)

    SvaraRadera
  3. Ser verkligen supergott ut!!

    SvaraRadera
  4. längtar efter att dricka av de goa hjärtkopparna.
    Mor/mormor/

    SvaraRadera