onsdag 13 oktober 2010


Jag och Noah var på promenad i parken idag. Tänkte gå runt hela, istället för att fastna på lekan, och det gick bra :) Noah hittade en massa saker att utforska. Här en pinnegren som blev en häst. Han är helt otrolig som upptäcker an massa saker som jag själv inte lägger märke till. Bl.a. en kanin som var jättelångt bort. Han började direkt smacka med munnen och gav sig inte förrän jag såg den oxå.


Rätt vad det var blev han brydd över något på hans sko och jag visade honom hur han skulle stampa så det gick bort. Men det gick inte. Det visade sig vara en fjäder som fastnat i fukten efter gräset. Inte helt lätt att få bort med vantar på kan jag säga. men han gav sig inte ;)


Se vilket vackert träd som står alldeles brevid dammen. Undertill (det som ni ser här) är alldeles grönt men på "utsidan" är det en massa härliga höstfärger :) Jag och Noah har haft en alldeles underbar dag som fyllt på mitt konto av livskvalitet :)

5 kommentarer:

  1. Låter underbart:-)
    Såna dagar vill vi ha ofta, eller hur?

    Kram Emma

    SvaraRadera
  2. så himla underbart att ta tillvara på dagen på det viset!
    Kramkram från Petra

    SvaraRadera
  3. Snyggt träd, vill ha det utanför mig!

    SvaraRadera
  4. fembarns-mamman - många, många :)

    Poothra - livskvalitet :)

    Fru Venus du får komma hit och titta på det irl

    Daniel - till 100%

    SvaraRadera