tisdag 12 oktober 2010

Vilken underbar morgon och vilken underbar dag det kommer att bli :) Jag blir glad i hela mig :)
Här är några frostnypna bilder från trädgården som jag tog innan i morse.

Nähä, det gjorde det inte :(
Kan inte föra över dem. Kanske för att jag har beskurit dem? Någon som vet?
Luften var sådär härligt kall idag och solen sken från en klarblå himmel när vi skulle bege oss till Johannas skola och sedan vidare mot dagis.
Samuel och Marcus fick skrapa rutorna på bilen imorse innan de körde iväg. Eller, det var nog mest Marcus som skrapade medans Samuel satt inne i bilen i hopp om att bli lite varmare.
Och när jag såg Thim cykla iväg hade han mössan långt nerdragen. Inte sådär hafsigt coolt på som han brukar ;)

Noah gjorde en rätt så rolig sak i morse.
När Thim kom ner till köket för att äta och stod vid diskbänken för att bre sina mackor gick Noah fram till honom och var väldigt bekynrad över något. Han sa - oohhj! och pekade på Thims röda kalsonger och sa -oohhj! igen. Han tyckte det var väldans konstigt att byxorna var så långt ner så att kallingarna syntes ;)
Han försökte till och med dra upp dem :) snuffe!
Har DU varit med om något roligt idag?

Nä, nu är det skolarbete som gäller för mig om jag nu ska hinna bli klar med en text på 6-8 sidor om projektet jag gjorde förra veckan.
Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Jag har också haft trubbel med bilderna ibland,då blir det bara ett rött kryss i rutan. Men då har jag högerklickat och öppnat bilden,sedan går det överföra;)

    SvaraRadera
  2. Ska testa det genast, tack för tipset :)
    Men du? Är inte den där fotosidan på engelska? Jag suger på engelska :(

    SvaraRadera