lördag 9 oktober 2010

YES!!!
Jag och Maggan vann över Marcus och gammelmormor :)
Maggan och gammelmormor har varit här och ätit middag och spelat canasta. Och det var så himla trevligt inte alls påverkad av att jag vunnit ;) .
Det är bara det att det inte händer så jätteofta att jag vinner för jag är ju osmart blondin, fuskblondin, men ändå.

Idag har vi haft en härlig förmiddag i skogen och en mysig liten lunch. När Noah sov passade jag på att vika ett helt berg av tvätt medans Marcus fixade det sista med staketet och Maggan putsade fönstrena.
Vet ni vad? Jag har nog den bästa svärmo'rn av dem alla. Hon både putsar fönster och rensar ogräs på samma dag. Kram till henne!!!
Så här fina var jag och min älskade i skogen!


Och så här mycket älskar jag honom! Fast han plattar min näsa ;)




Nu är det dags att gå och lägga sig. Men det är nog inte läge för att föreslå lite "boink-boink" nu när han förlorat i canasta. Eller vad tror ni???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar