onsdag 15 september 2010




Så här fin blev äppelkakan :) och den var supergod :)
Jag gick och la mig tidigt ikväll, redan 21:00 eftersom jag var supertrött. Och nu är jag superpigg ;)
Vaknade till strax innan MArcus gick och la sig för ungefär en timme sedan och kände på en gång att jag inte skulle somna om. Det är väl därför som jag är vaken n då ;)

Har sett att jag fått en massa nya följare den senaste tiden och det är jätteroligt.
Kom på att jag inte hälsat en enda välkommen dock så det gör jag nu. (Utan någon särskild ordning, mer än att jag kom på er i den ordningen.)
Välkommen Kakan
Välkommen Melinda
Välkommen Fru Venus
Välkommen Marie Berglund
Välkommen Fia_Eng
Välkommen KarinLinnea
Välkommen Smilla
Välkommen Gunilla
Välkommen Gudrun
Välkommen Alexandra
Hoppas att ni som är "gamla" här trivs bra och att ni som är "nya" här ska trivas minst lika bra :)
Vill ni komma till varandras sidor så klicka till vänster om inläggstexten på det namn ni är nyfiken på. Orkar inte länka er i denna sena timmen ;)
Nu vill jag bli trött igen och gå och lägga mig!
Kram på er!

1 kommentar:

  1. Jag hade också lite svårt att somna igår eftersom jag sovit hela dagen på operationen,och somnade direkt när vi kom hem på eftermiddagen. Men ska ju vara hemma några dagar nu så jag kan sova när jag vill;)

    SvaraRadera