fredag 3 september 2010

Ibland när jag duschar, tvättar jag kroppen med resten av hårschampot... Idag råkade jag läsa på flaskan "För extra volym".....Shit!!!...Inte konstigt det är så svårt att hålla vikten nere!!! Det blir diskmedel nästa gång där de står "tar bort även det mest fastbrända fett".
(snodde detta på fejjan) Men det kunde lika gärna varit jag som gjort det ;)
Ja, ja... förutom den här lilla roliga stölden så har det varit en bra dag.
Noah var inte alls ledsen när vi vinkade och det kändes lite skönt faktiskt. Har fusksolat idag, det var jätteskönt. Gillar inte när jag är så här blek som jag blivit nu mot slutet av sommaren.
Eftermiddagen tillbringades i sällskap av Cissi och Flisan i Beijers Park. Hon bjöd på god fika och barnen fick leka tillsammans, övervakade av Jojjan. Och jag och Cissi fick lite vuxenprat. Alltid lika trevligt :)
Just nu sitter jag i soffan och zippar rött medans älsklingen är på fridykning. Noah sover och de andra killarna spelar data. Johanna sitter här brevid mig och har lite ont i magen, stackar'n.
Hoppas ni har en lika lugn och skön fredagskväll som jag.

2 kommentarer:

  1. Gött med lite rött. Själv håller jag på att tvätta!!

    SvaraRadera
  2. Låter som du hade en trevlig kväll:)

    SvaraRadera