onsdag 29 september 2010

Jag tycker egentligen inte att roliga historier platsar på en blogg, men den här kan jag inte låta bli att presentera.
Håll i er för här kommer dagens garv :D :D :D

Tanten låg på alla fyra i trädgårdslandet då gubben kom förbi -Haha vilken stor röv du har ,lika stor som utegrillen!Tanten sa inget och på kvällen när de hade gått och lagt sig så kröp gubben intill och ville gosa.-Nä, nä, nä, sa tanten ,tror du jag tänder på grillen för en ynka liten prinskorv!!

Finns det kanske någon annan där ute i cybern som har någon annan på lut???

4 kommentarer:

  1. Haha den var bra;) Nu bär det av till svampskogen snart igen;)hihi vad jag päser.

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha...rätt åt gubben:)
    Den var bra!

    Tack igen för awarden! Jag ska absolut svara på den!
    Håll utkik!
    Njut av onsdagen! (jag är ledig:))
    Kram Eva

    SvaraRadera