lördag 11 september 2010

Halloj!
Hoppas att alla har en lika bra lördag som jag :)
Fick sovmorgon av Marcus :) Dock inte helt lätt att sova när lillprins leker för fullt där nere. Bankade rätt bra med något i golvet och ropade ideligen "maaamaaa" till Marcus som tydligen inte gav honom den uppmärksamheten han ville ha ;)
Efter frukost bar det av mot Burlöv Center. I min tanke skulle vi köpa nya jeans till mannen, men i hans tanke så skulle vi inte göra det. Så det blev vanlig handling istället, vilket innebär mat :(
Tråkigt tycker jag. Men så kom jag på att Noah behöver strumpor och var ju tvungen att gå in på NEXT för att handla just strumpor :)
Tror ni jag kom ut med strumpor? Nej, just det. Deras strumpor var så dyra, men dom hade billiga jeans och två långärmade tröjor för 100 kronor. Superbilligt ju! Så det kunde jag inte låta bli.
Väl hemma igen lade vi lillprins för att sova middag och det gör han än. Hoppas att han inte vaknar med feber som han gjorde efter middagen igår. Hade då 39,1 stackar'n.
Ikväll ska vi på kräftskiva hos Ingela och Thomas. Camilla och Håkan ska oxå med så jag ska strax bege mig mot Bara för att hämta dem.
Så ikväll händer det förmodligen inte så mycket mer på min blogg, men imorgon så....

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni hade en jättetrevlig kväll! NEXT i Sverige? Jag känner bara till det från London, gillar det skarpt!!

    SvaraRadera