torsdag 16 september 2010

Jag har fått blommor idag :)
Av Johanna och hennes kompis :)
Se så fina de är!



Jag blev alldeles varm ihjärtat :) förmodligen årets sista klöver.

Igår hade vi anlitat farmor Maggan som barnvakt åt Noahprinsen eftersom både jag och Marcus var upptagna på kvällsmöte. Såklart passade hon oxå de andra, men det är ju mest Noah som behöver det.
Jag var iväg på ett föräldramöte på Thims skola. Tyvärr var det det sämsta mötet jag varit på under mina 15 år som förälder :( Det var över på 20 minuter och det sa's inget av värde. Trist när man fixar med barnvakt och tidig middag o.s.v. Skriver "man" istället för jag, eftersom det var många som trixar och fixar för att få det gå ihop.
Den informationen vi fick hade gjort sig bättre på ett mail.
Hur som helst hade Maggan med sig lite saker till Noah.
Bl.a. den här kepsen



Visst är han riktigt cool!?

Nu ska jag fixa ihop mina saker som jag behöver på MAH imorgon. Det är dags att presentera min "Fånga -lärandet-bild". Ska bli riktigt roligt.
Kanske lägger jag upp dem här imorgon. Måste först få lite feed-back från läraren så jag inte gjort bort mig helt ;)

Kram och sov gott!!!

4 kommentarer: