söndag 12 september 2010

Här kommer några bilder från gårdagens kräftskiva...

... här är till exempel Håkan och Camilla. Mätta och go'a.

Ingela, go' och gla' och kvällens värdinna.

Och här är Thomas, den manliga delen av värdparet ;)



Här är jag och en trött lillprins.

Till kaffat blev det Ingelas goda potatisbakelse.

Ja, ja... Marcus får väl oxå vara med på en bild då ;) , min älskling :)



Ja, det var vår kväll i bilder :)
Vi åt supergoda kräftor, pajer och ostar. Såklart var det öl med snaps och vin till. Gott!!!
Jag kan avslöja att det i potatisbakelsen inte finns ett spår av potatis, ifall ni undrar ;)
Vi hade en trevlig kväll med goda vänner och med en liten Noah som vägrade att somna. Han höll sig tappert vaken till tolv på natten, då vi gick hem. Och precis innan vi kom in somnade han. Knas!
Men med en ny blöja och lite påfyllnad av vällingen somnade han om gott i sin säng.
Tyvärr vaknade han 8 imorse :( Jag trodde ju i min lilla värld att han skulla sova sina timmar och då inte vakna förrän i alla fall 9. (Insåg att hans vanliga 13 timmar hade varit för bra att hoppas på.)
Nä, nu får jag gå upp och väcka Marcus så att det kan bli frukost snart.

Han byggde förresten färdigt staketet igår så med lite tur så kommer det en staketbild ikväll ;)

Ha en bra dag alla!

1 kommentar: