lördag 1 januari 2011

Presentera mig själv

Jag är en fuskblond tjej som jag tror uppfatts av andra som lugn. Det ska mycket till för att stressa upp mig, åtminstone så det syns utåt. Jag är lite smått galen i mitt sinne och i min humor men jag kan även vara djupt allvarlig. Jag gråter ogärna inför andra och jag tror inte att kvinnor är från Venus och män från Mars. I mitt liv litar jag mycket på magkänslan men jag tror oxå att ödet har ett finger med i mycket. Mina barn betyder allt för mig men jag är absolut ingen cuurlingförälder, bara lite ibland lixom. Jag tycker om vackra saker och med det menar jag allt ifrån en vacker blomma till ett vackert fotografi eller en vacker teckning från något av mina barn. Jag försöker se det lilla i vardagen och glädjas av, med. för och över det :)

5 kommentarer:

  1. Det låter precis så vackert som jag tror att du är :-) KRAM!

    SvaraRadera
  2. Kan bara hålla med Fru Venus och jag VET att allt stämmer...! och jag VET att du är sådär smågalen också! Saknar dig!
    Kram och mäc-mäc från Petra

    SvaraRadera
  3. Ja, vi var ju lite galna förr i tiden Petra ;)

    SvaraRadera
  4. Ska bli kul att följa :-D
    så här en blondie till en annan ;-)

    SvaraRadera