tisdag 4 januari 2011

Det här åt jag idag

Idag vaknade jag strax efter 8 (typ 23 minuter innan klockan skulle ringa)  och vid halv nio hade jag min kopp med kaffe och varm mjölk brevid mig. I sällskap av Noah och Händige Manny ;)
Vid halv tolv var det dags för lunch på jobb. Nä, jag åt ingen frykost!!!
Lunchen bestod av lite för många köttbullar, makaroner och faktiskt rätt mycket sallad, till det vatten. Vid strax efter ett tog jag en kopp kaffe och vid halv tre äter vi alltid mellanmål på jobb. En tallrik filmjölk med lite russin och havrefras.
Väl hemma blev det en näve mandlar i väntan p maten som idag bestod av rökt fläskfilé med ris och beasås och sallad. Till det två glas vin för att fira mitt VG!
Efter maten frissan och håll i hatten om inte hon bjöd på ett glas vin till slingorna ;) och nu när jag kommit hem bir det ett glas till ;) Är ju ledig imorgon!




Ja! Jag vet!
Jag äter fel och för lite! Men skit samma, jag är lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar