måndag 17 maj 2010

Sitter och tragglar med min uppsats. Kommer inte riktigt igång känns det som :(
Jag vet precis hur jag vill ha det, inne i mitt huvud! Varför ska det då vara så svårt att få ner det på ett ynka litet papper (läs dator).
Har hela upplägget klart för mig och vad det ska innehålla oxå, men varför går det då inte???
Blir arg på mig själv ;(
Och den där förbaskade åtgärdsplanen på skolverkets hemsida hittar jag inte :( så hur ska det gå?
Och ont i ryggen har jag oxå och i rumpan av hårda köksstolar!
Egentligen handlar det nog om att jag inte är tillräckligt påläst på ämnet och att jag känner lite tidspress eftersom jag lovat mig själv att vara färdig på fredag.
Så det är väl bara att bita i det sura äpplet och klicka mig tillbaka till Words-dokumentet och fortsätta :(
Men det var najs med en lite paus :)

2 kommentarer:

  1. Det är pauserna som gör att det alls blir färdigt ;-)

    SvaraRadera
  2. Sök på skolverkets hemsida, jag sökte på åtgärdsprogram, puplikationer o fick upp en hel lista. Lycka till, ses på onsdag, imorgon :)
    Eva

    SvaraRadera