fredag 21 maj 2010

Sitter med en kall öl brevid mig och funderar på vart dagen tog vägen.
Känns som om klockan bara är fem eller nå't.
Har städat och fejat idag som många andra gör en fredag.
Tänker mig tillbaka till i onsdagskväll då det var tjejknyte på föräldracafeét. Det var så himlans mysigt! Men långa, viktiga, oviktiga, djupa samtal om allt och inget.
Känner återigen att det hade varit mysigt att starta en bokcirkel där man läser en bok och träffas var 5 vecka ungefär för att diskutera den över lite ost och ett glas vin. Det låter väl mysigt!?
Nå'n som är på?
Trevlig kväll på er :)
Kraaam!

3 kommentarer:

  1. Det skulle vara kul, men jag bor ju i Yokohama i förhållande till dig :-) dessutom läser jag en bok färdig vart femte dag, så på fem veckor har jag glömt vilken jag läst till just vår diskussion :-))

    SvaraRadera
  2. Vi kan hoppa över böckerna o träffas ändå :)
    Men skall jag vara med så får det vara en vardagskväll.

    Eva

    SvaraRadera