tisdag 4 maj 2010

Har varit på Me & I-party. Det blev två t-shirtar till lillprins och en scarves till mig. (Jag älskar ju sån'a.) Prinsessan fick en rosa kjol och en tröja för halva priset ur vinterns kollektion. Jag är nöjd!
Innan idag var jag på fotvård för första gången någonsin. Jag har aldrig vågat gå innan eftersom jag är så himla kittlig på fötterna, men det var inte så farligt faktiskt. Kittlade bara lite när hon filade presis nedanför tårna. Hon sa att mina fötter är så fina såå och att jag inte behöver gå på fotvård. Men jag kommer definitivt göra det igen. Om inte för fötternas skull så för min egen skull. Skönt med lite egentid och att då samtidigt få omvårdnad är ju en bra kombination som jag gillar.
Nu till något helt annat:
jag, mamma och syrran åker till Scwerin, Tyskland, på torsdag och jag hade ett litet allvarligt problem. Mitt VISA-kort gäller inte längre. (Jag skriver hade eftersom problemet är åtgärdat nu.) För några veckor sedan fick jag ett nytt kort, men det stod mitt gamla namn på det. Jag klippte kortet och ringde banken och sa som det var och tyckte att jag kunde arkivera händelsen i min hjärna. Men icke! Det gamla gick ut sista april och nu har jag inget nytt. Smart! NOT!!!
Så idag fick jag snällt åka till banken och ta ut pengar och fixa med ett nytt kort. Passade samtidigt på att växla, det var bra ihågkommet tycker jag ;)
Så nu är det fixat!

2 kommentarer:

  1. Vad händer det för kul i Tyskland?

    SvaraRadera
  2. ha en underbar resa och passa på att koppla av, man behöver ju lite egen tid när man har 4 barn.

    SvaraRadera