fredag 14 maj 2010

Jag kan inte sova :( Om tre timmar har jag varit uppe i ett dygn, måtte jag somna innan dess.
Vad ska man göra när man inte kan sova? Vad då räkna får, det tramsigaste jag hört! Jag brukar ligga och tänka på en massa olika saker istället. T.ex. vad jag ska ha på mig nästa dag, middag, saker jag inte får glömma, o.s.v.
Idag (inatt) bestämde jag mig för att gå ner och öppna datorn. och oj vad tiden går, och jag blir inte precis tröttare.
Ibland kan jag få för mig så'na knäppa saker som att jag vill ut och gå eller vika tvätten. Men det kan man ju inte göra mitt i natten! Eller?
Och inget är det på tv heller :( Jag skulle ju alltid kunna packa upp väskan sedan Tyskland, men det är inte speciellt lockande. Det gäller ju att vara tyst oxå så att de andra inte vaknar.
Fast jag väckte Marcus innan ;)
Nä, jag får väl göra ett nytt försök på att somna. Upp i sängen med mig ;)

1 kommentar:

  1. Hej hej!! Jättetrevlig blogg!! Inte kul att vara sömnlös.. Du får börja räkna får istället! Kram

    SvaraRadera