onsdag 24 november 2010

Jippie!!!
Har fått veta att mina examinationer är färdiglästa och att jag ska få reda på betyget :D
Men i nästa mening skriver hon (läraren) att det finns vissa saker som lärarlaget måste ta upp och vi får vänta till den 30 november, längst. 
Men!!! Då är det ju inte färdigt ju ;(
Snacka om att flyga högt för att genast landa som en pannkaka :(

Det är ett massutskick, så det är inte bara min examination det gäller. Jag menar! Vad kan det finnas för tvivel på min examination? Den är ju bäst :)
Nä, skämt å sido så vet jag inte. Kan lika gärna ha fått ett IG som ett G eller VG.

2 kommentarer:

  1. Klart den är bäst. Ingen protest! ;-)

    SvaraRadera
  2. håller tummarna, klart du é bäst. tycker jag.
    Som mamma till dig har jag rätt tycka så. Kramis

    SvaraRadera