söndag 14 november 2010

Hittade den här på Facebook och kom till min stora förvåning på att jag faktiskt börjar arbeta imorgon ;)

När jobbet känns tungt och tråkigt, stanna då till vid ett apotek. Där köper en stjärt-termometer av märket Johnson & Johnson.
Läs bruksanvisningen, noga, där finner du meningen: Varje termometer har testats personligen i våran fabrik. 
?!? Blunda nu och upprepa med hög röst fem gånger!
JAG ÄR GLAD ÖVER ATT JAG INTE ARBETAR VID KVALITÈTSAVDELNINGEN PÅ JOHNSON & JOHNSON!!!

*hi, hi* visst är den bra :D

Såklart har jag vetet om att jag ska börja arbeta imorgon, men polletten trillade liksom ner nu ;)
Det ska bli roligt att få träffa alla arbetskollegerna igen och alla barnen. Får se om de känner igen mig, barnen alltså ;)

6 kommentarer:

  1. Ha ha, JAG är glad att jag inte jobbar på Johnson & Johnson ;-) Lycka till imorgon! Kram

    SvaraRadera
  2. Ha det så bra på jobb i morgon, hälsa från mig.
    Christina

    SvaraRadera
  3. Haha, jag vill inte köpa någon som dom provat;)Ta det lugnt på jobbet. Själv är jag ledig 4 dagar till innan jobbhelg i Stockholm;) Lovar att åka ner till Malmö,då tar vi en riktig myshelg.

    SvaraRadera
  4. hehe kanske jag borde jobba där, du vet en såndär stjärtgosse!;)

    SvaraRadera
  5. Den var rolig:-) får en att inse att jag har ett rätt bra jobb. Hur gick det för dig igår? Var det kul att träffa alla barn igen?

    Kram

    SvaraRadera