tisdag 2 november 2010

Åhhh...
vad agr jag blir!
Städerskan kom inte inatt! Jag ska banne mig avskeda henne direkt!
Nä, skämt å sido vet jag inte riktigt hur jag ska hinna fixa iordning här inför kvällens Me & I-party. Det ser minst sagt ut som om det slagit ner en bomb här, mitt i vårt vardagsrum. Och Thims och hans kompis datorer gör ju inte saken bättre direkt ;) Men trevligt har de haft i alla fall och det är ju faktiskt huvudsaken. Jag ser hellre att de sitter och lanar långa nätter än att han är ute på stan och ränner. Särskilt nu u dessa tider då det är en skjutglad man ute och härjar här i Malmö.
Nä, så idag ska det bli städa av i det Wiklundska hemmet så åtminstone gästerna slipper leta upp sina skor bland dammråttor och grus när de ska gå hem.
Efter klädvisningen ska vi korka upp vinflaskorna och ha en riktig kväll med bara en massa tjejsnack :)
Välkomna ni som vill klockan 18:30!!!

1 kommentar: