onsdag 24 november 2010

Godmorgon alla :)
Idag tänkte jag ignorera allt vad huvudvärk heter och gå på som vanligt.
Började med att brygga lite kaffe och sörpla i mig, men, usch, det var inte gott alls :( Har ätit en liten knäckemacka men det var inte heller gott :( tänkte ha ett jämt flöde av näring in i min mun idag för att se om jag bättrar på mig.
Det där med att gå på som vanligt lade jag ner redan efter en timme då jag insåg att jag inte har kraft nog att ta mig till MAH idag för att redigera min och Camillas film. Stackar'n får snällt göra det själv.
Förlåt bästaste vännen Camilla!!!
Som ni säkert förstår så är jag hemma idag oxå. Att börja jobba startade ju inte direkt lysande precis. Av snart två veckor har jag bara arbetat tre dagar. Fast ytterligare två hade jag ju arbetat om det inte vore för skolan förra torsdagen och fredagen. men ändå, det känns inte sådär jättebra.
Ja, när jag nu ändå "bara" är hemma så ska jag passa på att läsa ikapp lite hos er där ute i cybern. Har varit dålig med det sen innan helgen.
Så vi ses snart ;) Kramis!!!

1 kommentar: