torsdag 23 december 2010

Idag har jag bara slappat hela dagen. Blev väckt vid 9-tiden av lillprins och älsklingen :)
Väckte barnen  och sedan var det klappletardags ;) På julaftons morgon brukar mina barn alltid få leta efter en klapp var men eftersom de är hos sin pappa får de leta idag istället. Jag har alltid gjort så när jag var liten så det är en lååång trdition som förs vidare här hemma. Jag är ju gammal ;)
Thim och Samuel fick vars en t-shirt och Jojo fick en "I väntan på tomten"-tidning med divers pyssel och Noah fick en ljusslinga med snögubbar. Mannen fick 2 trisslotter och jag fick en liten nalle :)
Vi har bakat saffran muffins och smaskat på och griljerat en skinka som blev supergod fast än att griljeringen misslyckades. Till middag blev det fransyska på lamm och till det lite rotfruktsfräs och en alldeles för salt skysås. Såklart drack vi vin till ;)
Har en mysig lillejulafton trots att jag skanar mina stora barn!
Kramisar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar