torsdag 16 december 2010

Så blev det då till att vara hemma med liten febrig Noah istället för att se de tindrande ögonen hos barnen när tomten kommer och efter det äta en god jullunch på jobb tillsammans med barnen :(
Tycker det är trist :(
Ja, ja... får väl ägna dagen åt att städa inför helggästen som kommer imorgon. Slipper jag ju göra det ikväll istället.
Den utlovade snön har börjat komma så smått och det blåser otroligt snålt för att bara vara minus 2 grader tycker jag. (Var ute och hämtade tidningen förut.)
Idag fick jag en tidig julklapp av bästaste mannen :) En weekend i Stockholm med ett teaterbesök på stadsteatern för att se Rikard Wolff i rollen som Maria Callas :) Se här!!!


Både jag och Marcus gillar Rikard Wolff och ser fram emot det här enormt. Se'n är det ju inte fel med en barnfri helg heller ;) Lite shopping, god mat och dryck, lite sevärdigheter, ostörd sömn, mysig tågresa, och bara tillfälle för att vara ensamma tillsammans! Så nu längtar jag till slutet på februari!
Nu ska jag ta fram snabeldraken för det verkar som att vännen A vågar sig hit med sin lilla trots lillprins feber :)
Kramisar!!!

2 kommentarer:

  1. Varför är det ingen alls som kommenterar :( Ska se om den fungerar genom att göra det själv ;)

    SvaraRadera
  2. Åh, vilken bra present!!! Jag gillar också Wolff! Så perfekt med hel helg med bara varandra!! Och Rikard då, så klart ;)

    Vet du, jag följer ju din blogg. Men jag kollar inte varje dag, utan kanske en gång i veckan, och då brukar jag alltid försöka kommentera åtminstone ett inlägg.
    Men jag tycker mycket om det du skriver, så jag hoppas att du inte tröttnar, trots att det ibland är tunt med kommentarer.
    KRAM på dig! Och GOD JUL!!!

    SvaraRadera