söndag 30 oktober 2011

Lite besviken...

... är jag allt :(
Inget minus på vågen den här veckan.
Står kvar på 69. 69,95 till och med :(
Men jag ska inte begära för mycket. I början efter en graviditet går det ju snabbt för att sedan klinga av och jag har ju gått ner allt på bara tre veckor. Inte tappa hoppet!
Det får bli till att börja träna helt enkelt. Ut och traska!
Men jag har varit duktig och inte ätit något sött som godis och så.
Tog ett halvt glas julmust efter maten igår, det var mitt lördagsmys, och lite måste man ju kunna ta.
Får se hur det blivit till nästa vecka?!

2 kommentarer:

  1. Inte stressa! Du har ju redan tappat massor! Klart man måste få unna sig lite gott också.
    Kram!
    /Frid_is

    SvaraRadera
  2. Äsch, kräv inte för mycket av dig själv vännen! Du är nyförlöst, fixar examensarbete och allt - du kommer gå ner allt och lite till om du bara ger dig själv lite tid.

    Jag tycker du är superduktig som fixar allt!

    Kramar

    Busan

    SvaraRadera