lördag 8 oktober 2011

Födelsedagsgissning


Jennen, AFF, 20 sept
Mormor Anita, 21 sept
Jag, Nina, 22 sept
Sara (mamma), AFF 24 sept
Farmor Maggan 25 sept
Mina dagar, 25 sept
Gammelmormor Anna-Greta (Marcus mormor), 26 sept
Maria, AFF, 26 sept
Ingela, 26 sept
Cicci, 26 sept
Busan, 26 sept
Moster Helené, 27 sept
Christina, 27 sept
Sara (mamman), AFF, 27 sept
Petra, 28 sept
Karin, 28 sept
/Frid_is, 28 sept
Marcus, lillfias pappa, 29 sept
airaM, AFF, 29 sept
Therese, AFF 30 sept
lillafrun, 1 okt
Melinda, 1 okt
Karolin, 2 okt
kimzan, 2 okt
Erica, AFF, 2 okt
Coquina, 3 okt
Anna, 5 okt
Storebror Thim, 5 okt
Kicki, 6 okt
 Annika/Caber, 8 okt
KarinLinnea, 10 okt

5 kommentarer:

  1. Åh, hoppas, hoppas att din frånvaro här innebär att Lillfia äntligen kommit till rätt sida magen!

    Många kramar och lyckosparkar var än du befinner dig

    Busan

    SvaraRadera
  2. Jag trycker gilla på busans inlägg. Hoppas ni mår toppen, ser fram emot att läsa och se bilder.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Hoppas jag vann!!! :)
    Hoppas allt är bra med er alla, spännande... Kram!!

    SvaraRadera
  4. Ja, även jag har saknat dina uppdateringar. Och jag hoppas innerligt att anledningen är att bebisen kikat ut :)

    Hoppas att allt har gått bra!

    SvaraRadera
  5. Nu kan man äntligen kommentera igen!
    Och jag vill också veta hur det går?! =) Kram!
    /Frid_is

    SvaraRadera