torsdag 6 oktober 2011

Födelsedagsgissning

Jennen, AFF, 20 sept
Mormor Anita, 21 sept
Jag, Nina, 22 sept
Sara (mamma), AFF 24 sept
Farmor Maggan 25 sept
Mina dagar, 25 sept
Gammelmormor Anna-Greta (Marcus mormor), 26 sept
Maria, AFF, 26 sept
Ingela, 26 sept
Cicci, 26 sept
Busan, 26 sept
Moster Helené, 27 sept
Christina, 27 sept
Sara (mamman), AFF, 27 sept
Petra, 28 sept
Karin, 28 sept
/Frid_is, 28 sept
Marcus, lillfias pappa, 29 sept
airaM, AFF, 29 sept
Therese, AFF 30 sept
lillafrun, 1 okt
Melinda, 1 okt
Karolin, 2 okt
kimzan, 2 okt
Erica, AFF, 2 okt
Coquina, 3 okt
Anna, 5 okt
Storebror Thim, 5 okt
Kicki, 6 okt
KarinLinnea, 10 okt

3 kommentarer:

  1. Åh, vad jag är nyfiken!!
    Ser ju att du var beräknad till den 4 okt. så du har ju gått över "bara" två dagar.

    Tänk på att det är MYCKET bättre att få ett barn som legat tiden ut i magen, för kommer den ut för tidigt så är det bara matning typ heeeeela tiden som gäller. Nu blir den mätt på lite mer mängd och sover längre. Precis som det ska vara.

    Så peppade min barnmorska mig när jag var less på magen;) Och det kändes ju klokt faktiskt:)

    MÅ BÄST!
    Varma kramar
    Eva

    SvaraRadera
  2. Hon kommer imorgon:-D (min sons 9årsdag)

    Kram

    SvaraRadera