fredag 28 oktober 2011

Award






* Länka till den man fått den av      HÄR
* Fullborda de 5 meningarna
* Skicka awarden till 5 andra bloggar

fruvenus
livsnjutaren
min resa till att bli 3barnsmamma
familjen KO
Stort och smått


1. När ingen ser eller hör mig... sjunger jag högt till radion
2. Jag går aldrig hemifrån utan... att ha pussat älsklingen "hej då"
3. Min blogg heter som den gör för att... jag ville ha ett undantag som är bara mitt
4. Om jag vågade skulle jag... läsa mina dikter högt för andra

5. Om tio år kommer jag att... ha gett ut en bok
6. Det som gör mig riktigt lycklig i livet är... att få dela det med mina nära och kära






3 kommentarer:

  1. Åhh tack snälla du. Och svaret på din fråga om jag får som jag vill. 15 kilo till;)

    SvaraRadera
  2. Hej fina du! Kul att du hittade awarden till slut - ville inte stressa dig mitt i allt examenskör och nyföddhetstid, tänkte att du nog hittar den så småningom - och det gjorde du ju!

    Har startat en grupp på AFF med alla gamla godingar - du har en inbjudan i din inbox. Lite lättare att hålla kontakten med alla. KRAM!

    Busan

    SvaraRadera
  3. Tack för awarden, ska fixa med det när jag orklar slå på datorn...vilken dag som helst;-) surfar mest fr mobilen nu förtiden.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera