onsdag 28 september 2011

Födelsedagsgissning

Jennen, AFF, 20 sept
Mormor Anita, 21 sept
Jag, Nina, 22 sept
Sara (mamma), AFF 24 sept
Farmor Maggan 25 sept
Mina dagar, 25 sept
Gammelmormor Anna-Greta (Marcus mormor), 26 sept
Maria, AFF, 26 sept
Ingela, 26 sept
Cicci, 26 sept
Busan, 26 sept
Moster Helené, 27 sept
Christina, 27 sept
Sara (mamman), AFF, 27 sept
Petra, 28 sept
Karin, 28 sept
/Frid_is, 28 sept
Marcus, lillfias pappa, 29 sept
airaM, AFF, 29 sept
Therese, AFF 30 sept
lillafrun, 1 okt
Karolin, 2 okt
kimzan, 2 okt
Erica, AFF, 2 okt
Coquina, 3 okt
Anna, 5 okt
Kicki, 6 okt
KarinLinnea, 10 okt

2 kommentarer:

  1. Jaha, då är dagen D här för idag tror jag att lillFia kommer. Känner du något? hur har det varit tidigare gånger, har du kännt långt innan el är det bara pangbom så har du fött? Om hon inte kommer idag gissar jag på 7 oktober ;-)

    Tycker att hon ska heta Fia för ni kommer ändå kalla henne för det :-)

    Ha en fin dag, kram

    SvaraRadera
  2. Attans också, där var jag borta ur leken!

    HOPPAS att du mår så bra du kan och att den där lilla tjejen kommer ut till snart. Vi är måååånga som är nyfikna:)

    KRAMAR Eva

    SvaraRadera