tisdag 13 september 2011

Bläää...

Idag har det gått 37 hela veckor :) och jag håller på att längta ihjäl mig.
Vill inte vara gravid längre nu, allt är jobbigt. Och då menar jag precis allt!
Att sova
Att sitta
Att ligga
Att stå
Att gå i trappan
Att hämta/lämna på dagis och fritids (Marcus kärleken lämnar oftast Noah på morgonen)
Att äta
Att ha ont
Att ha halsbränna
Att ha ett ständigt tryck nedåt
Att vara varm
Att vara svullen
Ja, som ni ser... listan kan göras lång!
Två nätter har jag vaknat av ondaste sammandragningarna och en rejält molande mensvärk, men ingenting har hänt ändå. Inatt vaknade jag vid 4 och låg vaken till 6. Varför gör jag det? Vill ju bara sova då så tiden går lite snabbare.
Marcus tyckte att jag skulle väckt honom så kunde han klubbat mig så jag somnade igen ;)
Nä, nu har jag gnällt färdigt tycker jag. Lovar att nästa inlägg ska vara lite roligare och mindre gnälligt.
Kanske ett litet foto på magen nu när jag går in i v 38?

Eller DU kanske har något du vill att jag ska skriva om? Kom med tips!!!
Kramisar!!!

4 kommentarer:

  1. Jodå, jag läser en del. Man kan också "läsa" ljudbok medan man t.ex. nattar :-)

    Jag gillar det mesta, från dålig science fiction till Kafka. Inte deckare dock.

    Tack för att du är en sån trogen läsare av min blogg :-)

    fembarnspappa.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Åh, snart. Håll ut. :)

    En stor kram till dig.

    SvaraRadera
  3. tänker på dig, varje dag. Trist ha så ont.
    snart, snart får du världens belöning.
    Kram från dina barns mormor

    SvaraRadera