onsdag 21 september 2011

Födelsedagsgissning

Jennen, AFF, 20 sept
Mormor Anita, 21 sept
Jag, Nina, 22 sept
Sara (mamma), AFF 24 sept
Farmor Maggan 25 sept
Mina dagar, 25 sept
Gammelmormor Anna-Greta (Marcus mormor), 26 sept
Maria, AFF, 26 sept
Ingela, 26 sept
Cicci, 26 sept
Moster Helené, 27 sept
Christina, 27 sept
Sara (mamman), AFF, 27 sept
Petra, 28 sept
Karin, 28 sept
/Frid_is, 28 sept
Marcus, lillfias pappa, 29 sept
airaM, AFF, 29 sept
Therese, AFF 30 sept
lillafrun, 1 okt
Karolin, 2 okt
kimzan, 2 okt
Erica, AFF, 2 okt
Coquina, 3 okt
Anna, 5 okt
Kicki, 6 okt
KarinLinnea, 10 okt

2 kommentarer:

  1. Spännande! Mitt datum är kvar iallafall... Kanske borde börja göra en födelsedagsgissning i min blogg också... :-) Jag tror ju iofs att jag kommer föda så snart jag har klarat uppkörningen för då kommer mycket spänningar släppa i min kropp. Haha!

    Svar: Haha, jaha! :-) Tur för mig att Zara inte finns i Uppsala för då hade jag vart med i Lyxfällan snart. ;-)

    SvaraRadera
  2. Spännande!
    Hittade dig på alltforforaldrar.se, och blev lite nyfiken när jag också är beräknad till den 4e oktober.. (första barnet) :)
    Det är oftare så att bebis kommer före BF när man är omföderska, om jag förstått det rätt?
    Lycka till iaf :)

    SvaraRadera