onsdag 14 september 2011

Dagens program

Här kommer den utlovade bilden, jag glömde igår.

Lillfiamagen i fulla 37 v

Idag ska jag till bm för en rutinkoll. Ska bli spännande att få lite nya siffror.
Men innan dess ska jag äta lucnh på stan med Marya. Så Noah får en kortisdag på dagis idag. Jag lämnar honom på vägen till bussen, vid strax innan 11, och hämtar igen efter bm.besöket, vid strax efter 14.
Och då kanske vi slinker inom kyrkans babycafé som ligger vägg i vägg med dagis. Cicci och hennes små sötisar ska dit och undrade om vi oxå villa. Så det gör vi som sagt kanske.
Thim är fortfarande magsjuk och stannar väl hos sin pappa till imorgon kan jag tänka. Vi har som överrenskommelse att barnen ska stanna kvar där smittan redan finns om de är magsjuka. Men attans vad jag saknar Thim, känns konstigt att inte vara full familj.
Och Samuel är snäll och hämtar Johanna idag så jag slipper gå så mycket. Räcker nog med att gå till och från bussen och till bm.
Turen hemmifrån till dagis till fritids och hem igen tar lätt 1,5 timmar :( inte roligt och så har jag superont resten av kvällen :(
Igår kom mina böcker från CDON så nu läser jag, förutom skollitteratur, Katerina Janouchs "Hittebarnet" och hennes "Tigerkvinnan" ligger och väntar :) Läste på bra igår och hann med nästan halva boken ;)
Kan tillägga att tv'n är sönder sedan förra onsdagen. Vi kan bara se 1'an, 2'an, 4'an, tv6, och SVT barn. Har varit i kontakt med Com Hem två gånger. Jag först och sedan Marcus och båda gångerna fick vi göra samma saker, som inte funkade och skulle sedan bli skickade vidare.
Men inget har hänt. Ska ringa dem i em igen om det fortfarande inte fungerar då.
Ha en bra dag alla läsare där ute i cybern, vi hörs kanske ikväll :)

2 kommentarer:

  1. Å så fint. Snart snart - det är nära nu! Bara två veckor kvar till mitt gissade datum! ;)
    Stackars Thim med magsjuka, hoppas han blir frisk snart så ni kan bli fulltaliga. :)
    Kram! /Frid_is

    SvaraRadera
  2. Vilken mage du har, tjusig:-) förstår att det är tungt och jag tycker du är strong som kämpar på med bussfärd och promenader. Är det inte läge att du får ta bilen snart el måste marcus ha den i jobbet varje dag? Jag hade inte klarat mig utan bil i slutet av grav.

    Lycka till hos bm!

    Kram

    SvaraRadera