fredag 23 juli 2010

Nu är allting packat och står och väntar på att bli utburet till bilen. Känns skönt att snart vara på väg :)
Startar redan vid 6-tiden imorgon, så det är rätt så tidigt. Men å andra sidan siktar vi på att ta alla 90 milen imorgon. Om lillprins orkar vill säga.
Mamma kom tidigare i eftermiddags för att passa huset och kisen. Thim ska oxå vara hemma för det lockade mer med en fotbollscup i Uddevalla än en familjesemester. Jag kommer själv ihåg att det var så när man närmade sig 15 ;) Eftersom vi kör så tidigt imorgon så blir det ingen frukost hemma. Den ska vi nämligen äta i Huskvarna hos min allra käraste syster :) Så vid 9 dyker vi upp hemma hos henne och äter en smaskig frulle innan bilen kör vidare.
Dit vi ska finns det inget nät och därför kommer jag inte att göra några inlägg på ett tag och likaså kommer jag inte att kunna läsa era bloggar :( ... men attans vad jag har att göra när jag kommit hem :)
Hem väntas vi komma runt den 4 augusti.
Kram på er alla och ha en skön semester :)

2 kommentarer:

  1. Ha det alldeles underbart! Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får en jättehärlig semester! Kram anna

    SvaraRadera