onsdag 21 juli 2010

Sitter med ett glas vitt vin på altanen och funderar lite över dagens blogginlägg. Ska det bli något? Om vad? och så vidare...
Idag kan nog vad som helst dyka upp.

Till att börja med: Fru Venus och Melinda! Klart att han är snygg min man ;) vad trodde ni? (hi, hi) Han tackar och hälsar :)

Idag har vi varit på Kiviks marknad. Trodde att det skulle vara en bra marknadsdag, men innan första gången var avklarad rann det små floder på min rygg. Och kissignödig var jag eftersom jag vätskat upp rätt så bra hemma innan vi åkte. Det var dock positivt att det inte var så mycket folk så det var lätt att komma intill med vagnen. Ungarna köpte på sig lite av varje, åtminstone Johanna. Hon verkar ha ärft min spenderargen. Samuel däremot höll hårt i plånkan som vanligt.
Jag hittade inga fynd, what so ever! Drog lite i någon klänning som faktiskt var rätt så snygg. Men 250 spänn! Det är väl inget marknadspris, eller? Sen fanns där ju hur många "halvsnygga" linnen/tunikor och byxor som helst. Men one-sice-fits-all är inte riktigt min melodi. Det har en benägenhet att bli lite tajt över höfterna då.
Har tyvärr inga foton att lägga upp eftersom jag glömde kameran hemma...
... trodde jag. Men den låg där och hånflinade till mig i väskan när vi kom hem ;)

Johanna har namnsdag idag så vi har pratat en del om namn i bilen. Hon har kommit fram till att hon numera vill bli kallad för Jojjan istället för Jojo. Så numera är det så! Börjar hon bli stor?!

Kram på er alla och hoppas att ni har en skön kväll! Det har jag!
Visa gärna att ni varit inom :)

PS! Är det någon som kan förklara för mig hur man fixar till det där med etiketter och hur varje inlägg hamnar under rätt sen. Har det med titeln att göra. Jag håller ju fortfarande på att lära mig ;)

1 kommentar:

  1. Skön kväll...vi har tonårs-diskusion-smakat-alhol-via-telefon.....inte alls kul...*suck*

    SvaraRadera