tisdag 20 juli 2010


Här har hela familjen just sjungit skönsång för min älskling som fyller 35 i dag :)
Tyvärr så är butlern ledig idag och det är därför jag inte är med på fotot.


SupertröttatonårsThim var tvingad att bli väckt för att vara med och sjunga. Stackar'n!!! Vilken hemsk mamma jag är ;)


Lille kissen, Spöket, undrade vad som stod på och var tvungen att komma upp och se vem det var som hade ont och skrek.


Älsklingen fick bl.a. den här fina datorväskan eftersom hans (numera) gamla är trasig och snart faller ihop i sina beståndsdelar. Men han fick oxå ett par badbyxor, ny fotkräm, vit choklad med cocossmak och en heldagsutflykt den 21 augusti.

Ikväll blir det lite firande oxå då släkten kommer. Marcus och Samuel gjorde igår smörgåstårtor. Två stora, vilket innebär att vi kommer att äta det resten av veckan nu ;)


PS!
Den underbara tavlan (not!) som ni ser ovanför sängen är defenitivt en kompromiss kan jag säga. Och egentligen skulle den ha varit utan ram, i mitt tycke, för att "lättas" upp lite.

4 kommentarer:

  1. Födelsedagsbarnet är ursnygg, hälsa och gratta ;-), kissen är söt och tavlan är überhemsk!! :-))

    SvaraRadera
  2. Räcker det inte med en naken kvinna i sängen, hur många behöver 35-åringar egentligen? ;-D

    SvaraRadera
  3. Håller med fru Venus, han var ju supersnygg!!

    SvaraRadera
  4. Mysigt. Men hear me sister: Du kommer få problem med att hålla i Thim (sötnos!)

    SvaraRadera