onsdag 2 juni 2010

Jag har varit duktig idag :)
Räknat två övningstentor och på den sista hade jag bara fel på en uppgift :)
Kanske finns det hopp ändå!
Firade med en stund i solen, som äntligen kommit till Malmö :)
Nu ikväll har jag varit inne på skolan för opponering av uppsatser. Jag har blivit opponerad på och har opponerat.
Hon som opponerade på mig hade i princip inget att anmärka på, mer än att man inte ska kursivera ett citat som har citattecken. Det skiter väl jag i! Jag ville ha mer handfasta tips som att - Jag förstår inte riktigt vad du menar där. eller - Hur tänkte du då? eller - Det stycket där hänger lite löst i förhållande till den andra texten. Jag hade till och med godtait något i stil med att - Du skanar den röda tråden.
Inget är ju så bra att det inte kan bli bättre. Dessutom är jag absolut inget proffs så avsaknaden av kommentarer beror definitivt inte på att uppsatsen redan är bäst.
F-n! Jag blir förbannad!
Men matematiken idag är jag som sagt nöjd med :)

1 kommentar: