måndag 28 juni 2010

Jag har det för himla bra ändå!
Har haft en helt underbar dag i trädgården med min kusin (som jag träffar alldeles för sällan, varför är det så?) och hennes två barn.
Fick ett infall när jag såg hennes inlägg på fb att hon kan ju komma hit idag. Och det blev såå lyckat :)
Hon tog hemmet precis som det var eftersom hon själv är mamma och vet hur det är. När dammråttorna hoppade upp och bet henne i hälsenorna skakade hon bara bort dem igen och när hon behövde en lie för att över huvud taget komma fram till solstolen tog hon det med ro. Det är så det ska va'!
Vi åt en god sillunch och jordgubbar till efterrätt. Min mamma var ju oxå här så vi passade på att bjuda in hennes pappa oxå Dom två är ju syskon.
När kvällningen kom och besöken åkt, åkte jag mamma och lillprins iväg för att köpa lite blommor till altanen. Det var minsann på tiden ;)
Hoppas att alla ni som läser haft en lika härlig avslappnad dag som jag.

PS!
Glöm inte att lämna ert visitkort ;)
Kramisar!

1 kommentar:

  1. Jag anser att när man har ett kliniskt hem utan någon tendens till damm så har man inget roligt liv! Bättre att ha det lite sketigt hemma och ha ett underbart liv än att bara städa dagarna i ända! Kram kram

    SvaraRadera