tisdag 8 juni 2010

Idag har varit en bra dag :D
I eftermiddags var min bror här och fikade och slösnackade. Han bor i Huskvarna och var nere i arbetet. Tur att det var fint väder så vi kunde sitta ute eftersom han är ruskigt allergisk mot katter. Han fick träffa alla barnen utom Samuel som var hos kompis. Vi träffas inte jätteofta och de tre största barnen har han inte träffat på länge. Thim blev helt sådär blyg som man blev när man var tonåring.
Senare under eftermiddagen fick jag reda på att jag blivit godkänd på tentan. JIPPIE!!! :D
Men se'n kom tankarna. Hmm... godkänd som i G eller som i att jag inte behöver fundera på omtenta? Jag skickade iväg ett mail till läraren och undrade om det var tentaresultatet som var godkänt som i G eller om det var betyget på hela kursen.
Vad då? Jag vill ju veta ;)
Det var den braiga dagen idag :)
Oj! Höll på att glömma! Noah hade 1 1/2-årskontroll på bvc idag. 13,5 kg och 85 cm lång. Han fixade även att bygga torn av 5 klossar, rita, öppna ett paket med en boll i och peka ut en kroppsdel :) Jag är såklart stolt :D
Nu ikväll har vi hela familjen varit och tagit vårt sista Twinrix-vaccin. Surt som in i med de pengarna och en ond arm till ingen nytta. Resan är ju redan gjord :(
Gud vad jag längtar tillbaka! Nästa gång ska jag och Marcus åka själva tycker jag.
Det var allt för idag, folks.
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar