torsdag 10 juni 2010

Blir så in i förbannad ;(
Skickade ett mail till Samuels lärare om lite funderingar jag har. Ett rätt så viktigt mail i mina ögon. Men tror ni att läraren svarat? Icke! Det är två veckor sedan imorgon och nu är jag arg ;( Skickade ett nytt nyss om att det är under all kritik att jag som förälder inte kan nå min sons lärare. Har såklart försökt att ringa några gånger oxå, men där är alltid en så'n där övertrevlig röst som säger:
- Abbonenten du söker går inte att nå för närvarande...bla, bla, bla...
Jag vill inte skicka med Samuel någon lapp/brev eftersom jag absolut inte vill att han läser det.
Det är inte första gången som svar från läraren dröjer kan jag säga. Inför vår Thailandsresa mailade jag om läxor som Samuel skulle ha med sig, men fick inte svar då heller. Och ytterligare ett annat mail har inte ens blivit besvarat ;(
Är man inte skyldig som lärare att vara kontaktbar? Jag bara undrar?
En gång till och jag går till ledningen!
;(

1 kommentar:

  1. Du ska kontakta rektorn om du inte fått svar på mail. Se till att du har kvar mailet och datum då du sänt det, skicka det fast vidare till rektorn. Skitdåligt!!

    SvaraRadera