onsdag 28 april 2010

Hej alla!
Vaknade till en underbart solig dag:) Sitter just nu och lyssnar till äggen som smattrar mot kastrullbotten. Ska bli gott med frukost.
Var på föräldramöte igår i Johannas förskoleklass. Hennes fröken var där och informerade om hur det blir i 1'an. Jag kom en halvtimme försent så jag missade det såklart :( Fick för mig att mötet började halv sju, men icke.
Större delen av gårdagen tillbringade jag och kompisen A i matematikens värld. Jag kunde faktiskt en del, men rätt så ofta var jag som ett levande frågetecken. Varför är det så? Känner mig totalt misslyckad när det kommer till matematik. Är jag så himla blåst? Käns så :(
Men hur som helst så försöker jag hålla modet uppe, allt för att peppa mig själv till tentan den 4 juni.
Idag blir det lite inläsning om stamning och i em föräldracafé. Ska försöka hinna med att sänka sadeln på Samuels cykel så att Johanna kan ha den. Vi slipper förmodligen köpa ny :) för hon vill ha hans gamla.
Ha en underbar dag alla!!!

1 kommentar:

  1. Jag fick inte ens avgångsbetyg i matte, är helkass på det, men känner mig inte alls stendum. En del är matte människor, andra inte :-) Dessutom tycker jag att det verkar skittråkigt! Visst är det underbart att ungarna kan ärva grejer av varandra! Ha en bra fortsättning på dagen!

    SvaraRadera