söndag 18 april 2010

Det har blivit en helg i flitens tecken :)
Igår rensade jag bland alla mina gamla papper. Slängde en hel hög med räkningar och annat som var från 2003. Känns riktigt skönt att ha blivit av med dem.
Idag har vi varit i trädgården och rensat bort de första maskrosorna, det blev en del faktiskt. Har klippt ner i rabbatterna och Marcus har varit jätteduktig och grävt upp häckplantor. Han kom en bra bit på väg. Duktig är han :)
Så nu kan vi snart börja sätta staket.
Noah har varit med ute nästan hela tiden. Han somnade så gott i vagnen men sen kom grannens hundar ut och började skälla ;( och fast jag ställt vagnen så långt bort som möjligt vaknade han såklart. Så han fick en lite tupplur i eftermiddags oxå. Han äter fortfarande jättedåligt, tråkigt.
Och Samuel har fått maginfluensa och ligger slagen i soffan.
Nu väntar jag bara på att Johanna ska bli klar i duschen så att hon kan gå och lägga sig innan jag intar ryggläge i soffan. Jag somnar säkert där av all frisk luft ;)
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar